ГЛЕДАХТЕ НА ЖИВО: Самуилов уволни Белия и щаба му! Колежа ще се казва “Инса Арена” и стартира до…

375
11012

Георги Самуилов направи изявление днес, в което обяви, че освобождава Николай Киров, Асен Караславов и всички помощници на треньора, както и заяви най-отговорно, че стадионът ще започне да се строи до 01.09.2019-а г. Колежа ще носи името “Инса Арена”!

“Освобождавам Николай Киров и екипа му заради 2-те нулеви години! Киров ми заяви, че играчите се притеснили от публиката. Това за мен е абсурдно! Той и щабът му донесоха много на Ботев Пд, но се га е време да се разделим. Това е моето решение като собственик.

Стадионът ще започне да се строи до 01.09.2019-а г. Гарантирам го това! Той ще се казва Инса Арена! Да, може да го почнем и по-рано, но давам крайната дата за старт на строителството. Имате моята дума, че стадиона ще се построи! Има процеси, които не искам да коментирам, които трябва да се случат, за да почне строителството!

За мен е гнусно емблеми на клуба като Неделев и Вутов да бъдат обвиняване в това, че да продали или дали финала! Неприемливо е! Имаше футболисти, които също не се изказаха много ласкаво за треньорското ръководството. Новият треньор ще стане ясен след няколко дни!”

 

SHARE

375 КОМЕНТАРА

  1. За всички коментари по надолу….относно купата…УГОВОРЕНИ мачове не коментирам

    • Ми бате,то всичко е пари…тва е истината

  2. Явно на всички българи от които и отбори са…Ботев им и е в устата..тва е много хубаво…зашото са най-добрите….пределно ясно му е на всеки…Айдее канариии

    • така е,а пък и щом циганите от локо,коментират темата с Киров значии..нещо ги е заитригувало..намиг,намиг…ахах

  3. 2
    7

    Ей защо и мен бе шефе,винаги съм го лапал на началниците вече 7 години само да се задържа на хранилката и да поебавам нещо на базичката,сега каква ще я върша като не ставам и за чеп за зеле,Върни ме и ще ти бъда ибрик за винаги.

  4. 3
    8

    Как няма да се притеснят играчите от публиката, като повечето са абсолютни селяндури, които само изискват, без да предлагат нищо насреща. Такива самодоволни грандомани нямат угодия. Видяхте как за няколко часа отборът от някакво велико европейско страшилище сравнимо с Байерн и Барселона, се превърна в шайка продажници.

  5. 6
    6

    Дербито ”ЛОКОМОТИВ” ПЛОВДИВ – ФК ”ИНСА” КОМАТЕВО ЩЕ Е ЯКО

  6. 9
    6

    Само на мен ли ми прави впечатление, че 1 септември се пада в неделя? Самуил ага май пак ни хързулна.

    • 3
      4

      ДО,първи Септември!Нека некой ти обясни какво значи това!ДО!

  7. 8
    9

    Аз без работа няма да остана… Почвам учител по физкултура в детска градина…

  8. 21
    9

    След смяната на Белия и Кочев май пред Ботев се очертава нов ледников период???! Да идва Вили Вуцов поне да прави шоу…Той е доказал,че Ботев му е в сърцето въпреки,че иначе си е патологичен левскар. Истината е,че предстоят трудни времена….Аз също се присъединявам към повечето мнения,че на Самуилов му е през кура` за Ботев..Какво да се прави…Съдба…
    А , бе здраве да има!!! Пожелавам много здраве и късмет на феновете в този сайт и на техните семейства и приятели…Другото е между…другото…

  9. 22
    11

    Още по-големите мъки и още по големия срам за Ботев, започва сега. Това уволнение на Белия, ще доведе след себе си, големи сътресения в клуба.

  10. 12
    13

    Относно името на Стадиона , на Самуилов му е през оная работа как ще се казва но трябва да осчетоводи 30 милиона които ще се пренасочат от компанията към клуба, например Виваком построиха една трибуна на Левски и им кръстиха стадиона Виваком Арена иначе как щяха да оправдаят пред акционерите милионите отклонени към клуба

    • 12
      19

      Единственото общо между Левдки и БотевЪ е, че идвата са на ДПС.
      Иначе си е като сравнение между кон и коматевска кардарина

      • 12
        7

        Единственото общо между Хаха и идиот е, че Идвамата са хаховци и неграмотни.

      • 1
        4

        Кажи какво общо имат Левски и Ботев с ДПС, ако не умри ей сега на секундата мамаата ти гнусна дееба аз

        • 1
          3

          Като дърт коматевски циганин кълнеш майка ти ш’ейба помашко мангалска

    • 2
      1

      И относно Стадиона , на Самуилов му е през оная работа

    • 1
      3

      Не сравнявай Виваком с католика , малко са му питки джобовете
      да изкара едни 20 милиона за стадион.
      От фонда пари няма да дадат , заради огромния ни дълг.

  11. 14
    9

    Ето го анализа за последните 3 години предоставен на Самуилов , всеки сам по себе си да реши дали е доволен или не. Положителни: спечели купата и суперкупата срещу по силен отбор, достойно представяне в евротурните отстранявайки по силен отбор ( Бейтар), победи няколко пъти ЦСКА , включително два пъти за една седмица.
    Отрицателни: слабо класиране в шампионата ( 7,5,6 място ), загубен финал от по слаб отбор ( Локо), загубен полуфинал от по слаб отбор ( Славия ), непрестанни загуби от Лудогорец и Левски

    • 13
      14

      Само дето католика нищо не разбира от футбол щом мисли Локо за по-слаб отбор.
      Що за нахалство след като БотевЪ няма победа от нова годуна…като изключим ЦИРКА с ЦСКА.

      • 3
        9

        Да, Джуджето пусна на Ботев, за да плаща на бившите Локо мангали от Ч.Море.

        • 6
          7

          Пусна ви за купата. Спомни си 3тия гол от корнет

      • 11
        10

        Ботев няма победа срещу първите 6 а шльокото няма победа при дънните риби!
        А бе, вие взехте една случайна победа срещу Ботев и се помислихте за Ювентус! Забихте си едно перо на циганския гъз и се помислихте за жар-птица!
        Всъщност сте си същите – недохранени, опушени, цигански мърши.

      • АБЕ ЕЕЕЙЙЙ СМЕШНИЦИ..ВСИЧКИ ЗНАЕТЕ ЧЕ МАЧА БЕШЕ НАГЛАСЕН,ПОНЕ БОТЕВ СПЕЧЕЛИХА НЯКОИ ЛЕВ ОТ НЕГО…АКО БЯХА БИЛИ НЯМАШЕ ДА ИМА СТАДИОН,А СЕГА ЩЕ ИМА..МИСЛЕТЕ МАЛКО..РЕАЛНООО

    • 12
      13

      а селянина от Раковски знае ли, че Лудогорец ви подари купата?
      Знае ли, че още я изплащате с играчи?!
      Кво са прави на тарикат?!

      Този ви разби отбора, а вие му се гъзите като на Христолов

      • 4
        5

        А,от къде да знае работи където само гейбандата ги знае?

    • 7
      4

      ми то явно всички в АФД-то стежнеграмотни цигани

    • 11
      10

      Без да претендирам, че мнението ми е от последна инстанция, без да вменявам на някого заключенията си, то те са: Сезона приключи точно по неписаните и непоставени цели, а те бяха класиране в първата шестица и класиране за финала на Купата. Точка! Нулев сезон може да има за Чорбата, Говедата и Делиорманци, които най редовно са шампиони и носители на Купата. Ако нашия сезон е Нулев, то какъв е за Берое и Ч.Море с далеч по голям ресурс? Тука Самуилов направо се изложи, дори повече от колкото с листчето от което четеше имената на уволнените служители. Признанието че и част от футболистите носят вина за слабия финал на първенството, и още повече че е имало недоволни футболисти от работата на Киров, само налива още масло в огъня разпален от Самуилов. Ако е имало недоволни, не допуска ли че те са съботирали последните мачове? Толкоз неадекватни изказвания само Крушарски може да направи. Едно нещо може да спаси разклатения имидж на Самуилов-стадиона! Ако цената която трябва да платим за сбъдване на мечтата ни да се върнем на Митичния, е Белия-то сигурен съм че и той би бил доволен. Ако ли не-Войната е обявена!

      • 13
        10

        другарю, Крушарски може да говори всичко, но направи силен отбор и взе купата. схващаш ли тънката разлика

      • 12
        6

        Ако за теб сезона е нулев, то за мен е позорен сезон в който си загубил Финала на финалите от кръвния си враг.
        Ако не бяха съдийските подаръци, то щеше да е ТРАГИЧНО ПОЗОРЕН.

        Иначе на метафорите и хиперболите сте царе….т.е НА ЛЪЖИТЕ..

  12. 9
    9

    Какво не е виждало 6 месечно бебе? Победа на БотевЪ 2011!!

    • Eheee smeshnici…vie samo tova znaete edno i sushto…ahahhaha

  13. 14
    10

    Тези папагали ще ни забавляват още МНОГО ДЪЛГО с опитите си да се оправдават. Колкото повече се въртят, повече им влиза. Последната тъпотия е, че им попречили ….ИНДИАНЦИТЕ от КЦМ

  14. 10
    3

    Ако не направи нищо що не е предприел мерки, ако направи нещо що е предприел мерки

    • 9
      6

      ИНДИАНЦИТЕ само с каубои се оправят!!

  15. 15
    8

    Иииииииииииии?
    Голямата награда на Hell’s kitchen печели Шеф Самуилов с шедьовъра?
    Мачкан папагал по католишки!!!!!

    • 5
      4

      Гледай да не объркаш наклона на пияния комик, нас не ни мисли.
      Сатъри, матъри – Ботев си е Ботев, а вие роми изчезвате като сняг през май месец!

      • 4
        4

        Както върви, ще смени името и на отбора!

  16. 3
    1

    ай ся всички философи в събота съответно на колежа ш та лаута на трудов полуден

  17. 13
    13

    Не ви ли идва на акъла че Киров сам искаше да се махне и затова беше пародията с гнусните столипиновци?!?!??!!?Сега,като отиде в Лудогорец или Тирето………ако имате мозък,сами ще се сетите,лепилари!

    • 9
      12

      да. Киров е голяма курва и много е искал да лепне такова ПЕТНО на Ботев. Футболистите също!!!

      Абе вие толкова ли сте тъпи и не ви ли минава през акъла, че Локо са по-добри??!!

      Заради тази заблуда и САМОНАДЦЕНЯВАНЕ сме с 1 победа от 15 мача. ГЛУПАЦИ

      • 24
        7

        Дебил,едно е да загубиш,друго е въобще да не играеш!Но си прекалено прост за да го проумееш!Щом този ци…нски сбирщайн разпиля великият тактик…..за какво говорим мухл…о??????Според теб има ли разлика в тактиката стещу Левски или Верея????Просто играта ни е да рушим и срещу малко по-грамотните се получава!Срещу посредствените сме трагедия,защото нямаме самочуствие да натиснем,дори и с човек повече!Няма да разбереш,бий си дозата и си лягай!

        • 11
          11

          Неграмотник, ти ли си умния за да го разбереш?!
          И защо да не играеш?! Защото си курва!!!??
          Ами защото ЛОКО СА С КЛАСА над БАБЕРИЦИТЕ от БотевЪ .
          Ако имаше поне една мозъчна клетка щеше да знаеш, че ИГРАЕШ ТОШКОВА, КОЛКОТО ТИ ПОЗВОЛЯВА ПРОТИВНИКА!!
          Локо ви РАЗМАЗА, селяндури миризливи!!

          Голям кеф!!

          • 9
            3

            Мастийо не се бъркай между българите.Гледай си гетото ,лапай рязаните и тихичко.

        • 5
          2

          ми да са игралу, бе. те 15 мача не играят.
          те само на кол могат да играят.
          тапир

        • 6
          5

          Миячо на чинии, пак ли си пияб, бе НЕНУЖЕН ПЕДАЛ

      • 3
        3

        Кой от Сопотско-изгрев бойският катун не е курва, а 1912?

    • 2
      5

      Бах мааму пич ти направи откритие……а колко години търсиха божествената частица в ЦЕРН.

  18. 12
    9

    Аз съм на 100% за смяна на Белият,но ако е с Дермрнджиев съм на 101% против!Стамен Белчев е перфектният!

  19. 14
    18

    Без акъл, без култура, без понятие от футбол, без стадион завинаги, без ръководство!
    Сега и без треньор?
    БЕЗЦЕННО!!¡!!

    • 8
      7

      Мангал прост, нали знаеш че сте шампиони по сменени треньори и напуснали и убити собственици.

      • 6
        5

        Вашият собственик няма да го убият, но той убива Ботев!

  20. 19
    20

    Сменям името на стадиона на Инса Арена. Отборът ще се казва Инса 12, а на емблемата ще имаме туба с бензин, вместо домата. Сипвай догоре! Ахаххахххххаххахаххахахаххаххахахаххахаххахахахахахххахахаххахахахах

    • 13
      1

      Пичага а ний които сме на газ ще на дискриминирате ли ва да гоейба.

  21. 20
    15

    Да изгониш треньора, който върна красотата на футбола от 80-те години си е престъпление!
    Някой вярва ли му на Самуилов за стадиона?
    Андрей, слагай часовника да отброява, за не знам кой път вече!

    • 18
      10

      Красотата на футбола ? Ти луд ли си ? Ние последните месеци не минавахме центъра , идва един Берое в Пловдив и 90 Мин те прави сандър на собственият ти стадион,Черно море същото, с Лудогорец играеш като на тренировка, играеш финал срещу някакви босненски ментета и не може един удар в вратата да отправиш, къде е видя тази красота бе братле ?

      • 16
        10

        Ти си болен идиот или жалък ибрикчия на католика.А мачовете с цска – латекс къде ги забравяш,уникален футбол,уникална емоция,кога си изпитвал подобно нещо бе , кавал застрелян? Нормално е да изоставим предрешено първенство последните кръгове за сметка за купата.Уви – там не играхме добре и заслужено ни биха.Това с Белия е фундаментална грешка, нямам думи,хора вдигнете се,тоя стиснат католик ни затрива!

        • 13
          9

          Кънчо иди се прегледай, от 11 мача в първата шестица имаме 1 победа, мачовете с ЦСКА ? -имахме един добър мач в София и това е, ЦСКА с 10 човека ни направиха сандър в Пловдив и единствената причина да загубят е защото им се видяхме толкова слаби че тръгнаха да ни бият с 10 човека, Локото и те като нас спечелиха случайно един мач но това не ги прави уникален отбор.

        • 9
          1

          Може да е католик……..но той е…..началникът?!!!

    • 16
      11

      Жълтите се самоубиха с този ход…….Белия беше най-хубавото нещо в последните години което им се е случвало…….локомотивец съм и ви мразя безкрайно но това което правите няма здрав разум……а беше толкова просто казвате загубихме от противник който ни надигра.

    • 6
      13

      Кънчо, ти май скоро не си ходил на мач на Ботев иначе щеше да видиш че този уникален футбол изгони хората от стадиона

  22. 19
    7

    Грубите грешки на Самуилов и Белият в последно време нямаше как да останат без последствия. И докато Самуилов не може да се самоуволни то за Белия нямаше друга опция. Грешките на Самуилов са че продаде доста добри играчи за жълти стотинки но той явно си е взел поука защото отказва да направи същото с Неделев и Димитров. Белият ми се вижда малко твърдоглав и не си взима поука от грешките. Какво имам в предвид, Локо го победи по същият начин есента, Черно море, Берое и Левски го победиха по същият начин седмица преди финала. По някой път този инат се пренасяше и върху играчите, например голмайстора на отбора Стивън Петков 2 години слушаше че няма качества да бъде титуляр, един от най ефективнити ни играчи Доре пък търкаше пейката а същевременно Терзиев играеше халф а защитника Кардосо крило. Пожелавам му успех за напред !!!

  23. 24
    10

    Хеее, как са наискачали кавали, скалпели, денировци и прочие тимуровци! Къде бяхте мишоци преди години, когато искахме да променим историята на БГ футбола? Къде бяхте умници безброй, когато искахме независим и свободен Ботев? Защо мишоци тогава се събрахме само 250 донкихотовци и дадохме по 240 лв.? Къде бяхте тези 15-20 000 милееци за отбора? Защо се изпокрихте и чакахте пак освободителя, бащицата, мецената и благодетеля! Ами ето ви го- назначен бил, ами вие защо не поехте нещата в свои ръце? Защо 240 лв. ли струва любовта към отбора? Много е лесно да стоиш скрит зад клавиатурата, даже и на мачове да не ходиш и да критикуваш наляво и надясно! Искате 20- 30 милиона за стадион, 5-10 милиона всяка година за отбор – някой от вас вади ли такива пари или дори виждал ли ги е някога? Къде са тези 15-20 хиляди дето нито веднъж не излезнаха да си поискат стадиона? Защо нито един път не се блокира града и да покажем колко сме много? Къде сте заспали кавали, скалпели и денировци – защо ви няма на стадиона , на улицата в Сдружението? Отговорете си на тези въпроси и тогава ще ви стане ясно защо всичко се получава точно по този начин!

    • 15
      12

      Дядо попе и аз на моите юрдечки от Стряма им казвах да изляват и да се борят за своите права ама те не та не казаха ми жа си натискаме парцалите и жа жулим мента и мастичка на промоция от хоремака на Стоян канара и квот такуй ва да гоейба.

    • 9
      4

      Отивай да врътнеш една на самуилов. И за твое сведение тоя голтак нищо не вади от джоба си за отбора и да даде нещо то парите са дошли от разни държавни поръчки към неговите фирми. В деня в който му бием шута, поръчките спират и бат Бойко ще ги насочи към следващия спуснат отгоре спонсор.

  24. 18
    9

    Ако искам ще го кръстя и евродизел проекта, който ви обещах, ако не тази година ,
    може догодина, важното е да сте на каишка .
    Като нямате пари ще си натискате парцалките

    • 15
      5

      Бащице а може ли да го кръстим евро-хоспитал все пак трябва да има лкиника където да се лекуваме безплатно ва да сейба.

    • 15
      10

      Даде ми идея да кръстя нашата сглобяема трибуна Практикер

  25. 19
    16

    Инса Арена – ХАХХАХАХАХАХА
    Вие турци сте – на курви синове – ще ви шибамееееее!!!

    • 12
      10

      Точно така брат,тия ще им прекръстят и отбора ,ние нарочно пишем Ботевъ за да не се гаврим с името на нац.герой те сами ще се из…рат на гроба на великия поет.Никаде в света няма,повтарям няма стадион ,който е бил прекръстен от национален или фyтболен герой в име на концерн или фирма.Всички тъпи примери дето дават нямат нищо общо с техния слyчай.Могат да сравняват само когато прекръстят “Сантиаго Бернабеy” или “Джyзепе Меаца” на някоя фирма.Дори “Герена ” е “Виваком” Арена “Георги Аспарyхов”.

  26. 13
    20

    СЕГА РАЗБИРАМ ,ПРЕЗИДЕНТИТЕ НА БЬЛГАРСКИТЕ ОТБОРИ ,ВЕНЦИ,КРУШО,САМОИЛОВ ………. СА ВЗЕЛИ РЕШЕНИЕ,ТЬЙ КАТО КРУШО 4 ГОДИНИ В ОТБОРА МУ БЯХА НУЛЕВИ,ПО ТОЧНО И ПОД НУЛАТА,СА БИЛИ НАРЕД ЗА КУПАТА ЗАЩОТО ВСЕ ПАК Е НАЛИВАЛ ПАРИ А ПОКРИТИЕ…………………………..Е КУПАТА ГО СПАСИ,А НИЕ ЩЕ СЕ НАДЯВАМЕ ЗА СТАДИОНА

    • 15
      14

      Шока е пълен нещастник смотан….Локомотив ве отсвири и от тук нататък само господ да ви е на помощ……жълта измет неблагодарна.

      • 5
        1

        ШОКА Е ПЬЛЕН И ПРИ ВАС АМА ЩЕ ГО РАЗБЕРЕТЕ МАЛКО ПО КЬСНО,СПОРЕД УМСТВЕНИЯ БАГАЖ,МАЛКО ПО БАВНО СЕ СЛУЧВАТ НЕЩАТА

  27. 22
    7

    ДОКОГА ..МИЛИ НАШИ СОБСТВЕНИЦИ НА ФУТБОЛНИ ОТББОРИ МИЛИ НАШИ РОДНИ ..СЕЛСКИ ТАРИКАТИ .. КРУШАРСКИ… САМУИЛОВ.. ЧАНДЪРОВ…И ТЪЙ НАТАТЪК ЗАЩО ПРОДЪЛЖАВАТЕ ДА ГОНИТЕ И МАЛКОТО ХОРА ОСТАНАЛИ НА СЪБОРЕТИНИТЕ НОСЕЩИ ИНАЧЕ ГРЪМКОТО ИМЕ СТАДИОНИ ЗАЩО НЕ ПОЖАЛИТЕ ТЕЗИ КОИТО МАКАР И ТРУДНОСТИТЕ ОТДЕЛЯТ ЗА ДА ОТИДАТ ДА ВИДЯТ ЛЮБИМИЯ ОТБОР СЪС КАКВО ВИ ОБИДИХА ТЕЗИ ЛЮДЕ СЪС ТЯХНОТО ПРИСЪСТВИЕ МОЖЕ БИ..ВАШАТА НАГЛОСТ НАДМИНА ВСЯКАКВИ ГРАНИЦИ ИЛИ ЕДНА БЕЗПЛАТНА ЕКСКУРЗИЯ ИЛИ БИЛЕТИ ВИ ПРАВИ СЪВЕСТТА ЧИСТА ..НЕ ГОСПОДА СЕЛСКИ ТАРИКАТИ НИЕ НЕ СМЕ СЛЯПИ И ЩЕ ДОЙДЕ ВРЕМЕ КОГАТО ЩЕ СИ СТОИТЕ САМИ НА ЦЕНТРАЛНИТЕ ЛОЖИ НА СЪБОРЕТИНИТЕ ЩЕ ЛЮПИТЕ СЕМКИ И ЩЕ ЧАКАТЕ ДА ЗАПОЧНЕ СПЕКТАКЪЛА ОТ КОЙТО НЯМА СМИСЪЛ ЗАЩОТО Е СЪС ПРЕДИЗВЕСТЕН КРАЙ ДОКАТО …БОБИ ..МИ ..НИ ОБЯСНЯВА КОЛКО СМЕ ВЕЛИКИ И КАК ПОРЕДНИЯ НОВ ТРЕНЬОР ЩЕ НИ НАПРАВИ СВЕТОВНИ ШАМПИОНИ ЩЕ ПРОДЪЛЖАВАМЕ ДА КОПАЕМ ДЪНОТО ВЪВ ОЧАКВАНЕ НА ТИТЛАТА ..ДА НИЕ СМЕ СВЕТОВНИ ШАМПИОНИ ПО ОБЕЩАНИЯ ЛЪЖИ И ПРАЗНИ НАДЕЖДИ … КРУШАРСКИ…САМУИЛОВ ..И ДВАМАТА ЗНАЕТЕ ЧЕ НЯМА НИЩО ДА ПОСТРОИТЕ …ПОНЕ НЕ ПИПАЙТЕ И МАЛКОТО ОСТАНАЛИ БАЛАМИ ..ТЕХНИТЕ ПАРИ ЩЕ ВИ ДОЙДАТ ДЮШЕШ НО ВИЕ ПАК КАЗВАМ СТЕ СЕЛСКИ ТАРИКАТИ И ПРОДЪЛЖАВАТЕ ДА ТЪРСИТЕ ВИНАТА ВЪВ БЕЗСМИСЛИЕТО НА ВАШИТЕ ПРИКАЗКИ

    • 5
      5

      ама ти май още не си разбрал, че сиренето е с пари, бе ей..

    • 4
      6

      Гледай си ботив и самуилов. Не намесвай Крушарски.

  28. 8
    10

    иди му го кажи лично това …цялото дето си написал.

  29. 6
    5

    шампионската купа също изтървахме даже медал няма а кви слабаци като Доко с подарената купа…

  30. 16
    12

    Eй, католик, пипнеш ли името на Христо Ботев – ще има война! Не ме интересува колко пари имаш.

    • 12
      13

      Трудно ти е. Вече не знаеш кой си. Хем си върл локомотивец, хем се правиш на ботевист. Ти не знаеш кой си, война ще правиш.

      • 15
        8

        Аз съм канар по душа, а не платена гнида и клакьор като теб.

        • 13
          10

          Мерцедес бенц арена, Алианц арена, АВД арена, Норд банк арена, Ноу Камп, Емирейтс Стейдиъм, Уанда Метрополитано… и още много други. На кой са кръстени?

          • 18
            5

            Всички тези, които цитираш, са посторени от нулата. А този идва да дострои стадион, който си има име и то е на българския национален герой ХРИСТО БОТЕВ! Капиш????????? Разбирам да сложи “Инса арена – Христо Ботев”, както е при говедата. А той се слага пред една светиня. Не е ли малко арогантно и нагло?????????

          • 14
            5

            Кръстени са на когото си искат ,но никога не са носили имена на нац.герои и после да са били прекръствани…..Не е проблем да прекръстиш Хайбъри на Флай Емирейтс ,защото Хайбъри не е нац.герой …..капиш шматко безподобна.Нито един от изброените стадиони не е бил кръстен на герой,когато прекръстят “Сантиаго Бернабеy” или “Джyзепе Меаца” на някой концерн или фирма тогава сравнявай ,тъпак нещастен.

          • 7
            6

            Глупаците и лаиците не могат да го разберат това. Патрона пак ще е Христо Ботев но нормално е да се казва на компанията която го е изградила

          • 4
            3

            Кажи според тебе Камп Ноу на коя фирма е кръстен, да се посмеем…

    • 2
      3

      Абе сопол. Изкарай ти 20 млн и прави каквото искаш. Когато не вадиш пари, само ще мълчиш. През хуя ми е как ще се казва стадиона. Аз си го знам като колежа. Нормално е да сменят името. Как се оправдават 20 млн излезнали от баланса на Инса Груп?

  31. 16
    11

    Нямам нищо против белия но в последно време гледах най слабият Ботев който някога съм гледал, за финала дори не ми се говори, да излезеш с 6 защитника срещу отбор който не е виждал победа от Нова година, думи нямам. Хората с бизнес нюх знаят че такива грешки няма как да останат без последствия.

  32. 16
    14

    Това беше най-добрия ход на селския от Раковски в продължаването на разпада на жълтата сган! Супер.
    Да изгони най-добрия треньор у нас? Кеф!
    Хайде сега жълтите дупедавци ще чакат стадион 3 месеца и ако не стане ще мислят пак дали да гонят?😅🤣

  33. 36
    6

    “Ботев” е на 5-6 място по бюджет в А група,съответно целта беше да влезе в първата шестица и успя.За да имаш претенции да нямаш “нулеви” години,трябва да осигуриш бюджет поне колкото на тези пред теб в класирането.Вместо това пред очите ти се изнизват заради пари Косоко,Жоао Пауло,Виана,Густаво,Цветомир Панов,Виктор Генев,Данчо Минев,Серкан,Меледже и сега Кайзер-цял отбор за тройката.В отбора има един-единствен топфутболист-Тошко Неделев и трима,които се доближават до това-Кайзер,Кристиан Димитров и Вутов-ВСИЧКИТЕ НАЛОЖЕНИ ОТ КИРОВ и тотално неизвестни или забравени преди това.Искаш да се налагат млади играчи-ами Терзиев,Кристиан Димитров,Серкан Юсеин,Крис Добрев,Радо Апостолов,Станислав Шопов са половин отбор,а има и други,които чакат.Казваш две “нулеви” години-ами то преди това да не сме печелили през година титла или купа или да сме били в тройката и да сме били пред “Лудогорец”,Левски” или ЦСКА?Даже с “Берое” не можахме да се сборим за Педро Еуженио…ама ги отстранихме за купата.Белия ни класира на три финала…и при първия загубен го уволниха…и би Георги Дерменджиев и за купата и за суперкупата…Като искаш,дай му бюджет като на първите и като се издъни-тогава го уволни.Един мач не го прави по-слаб треньор!Успех,Ники!Завинаги един от нас!

    • 20
      1

      Не се кахъри за театъра, който наблюдаваме. Поредното доказателство – футболистите се оправдали за загубата заради многото публика, която ги притеснила. Театър не, ами театър… хем Киров в ЦСКА или Лудогорец, хем стадионче септември, хем колко велика публика сме, та чак футболистите смущаваме… смях…

    • 18
      6

      Разковничето се казва финала за купата, не може да загубиш от най слабият Локомотив в историята на футбола, не може да покажеш такава продукция пред 15,000 фенове пристигнали от друг град, За Бога, всеки един от пишещите тук ако беше ръководил този мач щеше да изглеждаме по добре. Това няма как да остане без последствия

      • 4
        8

        Боли много боли Локо ни заноли и на стадиона името смени

    • 4
      3

      Забравяш, че тази “победа” на Белия над Деменджиев през 2017 ни излеза Пирова…

      Хайде да не спорим за нея

  34. 12
    2

    КАК ОТ ЧЕРНО МОРЕ ГИ РАЗБРАХА ,А ПРИ НАС НИКОЙ НИЩО НЕ ЗНАЕ,КИРОВ,БАЛТАНОВ ПРИ ПОСЛЕДНИТЕ ИНТЕРВЮТА СЕ ЧУДЯТ НАКЬДЕ ДА ГЛЕДАТ ХОРАТА,А ДНЕС ПРЕЗИДЕНТА НЕРВЕН БЬРКА ИМЕНА ГЛЕДА НАДОЛУ ,ОСТАВА ХОРА КОИТО НЕ СА БОТЕВИСТИ ,КЬДЕ СА БОТЕВИСТИТЕ, ТРЯБВА ДА ИМАШ СЬРЦЕ НА БОТЕВИСТ В ТОЗИ ОТБОР ,ВСИЧКО ДРУГО Е БЕЗРАЗЛИЧИЕ

  35. 20
    7

    Как може Българин да смени името на Българският патриот ХРИСТО БОТЕВ, Напомням годината 1985 когато смениха имената на Българските Турци, а сега Българин на Българина през 01.09.19. Ние Ботев го знаем от 107 год. а един католик се подиг
    рава със нашият Патриот. ПОЗОР.

  36. 26
    11

    Самуилов е поредния клоун в Ботев. Стои на верижка до Падишаха Бащица и Пълничкия от ДПС. Вързан е здраво и неможе да мърда. Бизнеса му е мулташки и ако мръдне го чака съдбата на Ветко, Банев и Миньо Стайков. А и не се забравя и случката с наследника му от преди наколко години. Този човек хвърля само трохи в Ботев, не му пука за клуба, дори закъснява с парите които дава. Ботев е с бюджет далеч от другите отбори без пърите три. Докато в клуба са Паралийски и Йочков и такъв нехаен и безгрижен собственик Ботев нама бъдеще. Паралийски дърпа конците скрито подкрепян от Пълничкия а собственика е само за парлама. Балтията на Белия бе наточена от преди две години и особено от м.г когато скочи на Паралийски. Там е заровено кучето. Затова, че Гиздаков следеше за какво се харчи всеки постъпил в клуба лев му стана от приятел за враг. А е разчитал сигурно Гиздаков да си затваря очите. Каквото е давал си го е прибирал. И сега за г-на от Раковси. Четири въпроса: 1) За стадиона – това е предпосления срок за стартиране на строителството. Беше Ноември 2018, после се каза за Пролетта на 2019, сега уклончиво се говори за Септември 2019…. А се казваше че срока Март 2020 ще се спази, като променяха сроа по концесията. От 2 месеца арх.Савов е предал актуализираната КСС, екипа му я изготви за около 20 дни вместо 2 месеца по договор. Заема осигурен, всичко се нареждаше, само ченякой хора от Раковски имат други планове. Те чакат?! Чакаха видят с изборите какво ще стане.
    Ако падне Бащицата, сбобогом. Сега ще изчакат изборите Есента със същата цел. Спомнете си Маришки как се съгласи след 5 мин размисъл след разговор с Падишаха да поеме Локото. Падна от власт Бащицата и си би веднага камшика. От това се ръководи и г-на в Ботев, който „осигурил” всички условия. Ботев не го вълнува, той е по принуда и .му е последна грижа. Тегоба му е. Нали помните как духна след Чандуров! Ако разчита на късата памет на хората жестоко греши. 2) Името на стадиона – Инса ойл вместо Хр.Ботев е кощунство с паметта на националния герой и патрон на клуба. Това е наглост! 3) Мотивите за уволнения спортно-технически щаб – подготвени отдавна, още с връщането му в клуба. Не харесва Белия и това бе ясно още от изявленито му тогава, макар в завоалирана форма. Подстрекателя също бе ясен. Паралийски, мръдна по заръка назад, но остави начело протежето , замитащо следите му , хванат преди години в късни доби от Трите Хикса заедно с легенди да се промъкват в базата пияни. И какво са търсили е ясно. Тогава Белия бе шеф на ДЮШИ Сега отбора бил с две нулви години?! Ашколсум г-Раковски! Кой ти го снесе? Със скромен бюджет, кърпен с принудителни продажби на футболисти, с голямо текучество на играчи и правене на почти нов отбор всяка година. Никой от ръководството публично не е заявявал целте пред отбора, а сега нулеви години!!
    Цяла година те няма никакъв, появи се с обръщение преди финала. Да си правиш пиар, колко си загрижен, нали?! Белия промени Ботев и постигна нещо,което 30 години не беше постигано. Купа, Суперкупа, класирания в шестицата, правене отбор в движение всяка година, с привличане на свободни играчи, ниски заплати, налагане на юноши на клуба, и т.н. Какво да кажат Берое с бюджет над два пъти по голям от Ботев…Кой ти дава съвети г-Раковски да бръщолевиш глупости? Може би към известните орки се е приесуединил и новия ти Съветник Еролин Кючуков! Апропо, кой ви го препоръча в Ботев? Като цяло Борд и съветници с изключение на П.Ангелов, стават за посмеситще, никакъв авторитет, без позиция в БФС, пред колегите си от другите клубове; 4) Кои футболисти са недоволни от Белия? Бъди мъжкар и ги назови с имената им. А те ако са мъжкари да го заявят! Какви са тези подхвърляния за да махнеш Белия?
    Чакаме имената г-не, а не така безименно. Недоволни винаги ще има, а ктъде бяхте Вие г-не и подопечните в клуба да изчистят отношенията треньор-футболисти, ако въобще е имало.Кой е обвинявал Неделев и Вутов за мача за купата,? Това е интрига и манипулация на хилядите фенове. Не ви прави чест и падате много, много ниско.
    РЕШЕНИЕТО за купата е всзето на друго място с политически оттенък. Защото на терена не бе любимия на НАС феновете БОТЕВ. С вас или без вас, имаме горчивия опит БОТЕВ ще ПРЕБЪДИ.

    • 13
      14

      Ще пребъдИ🤣🤣🤣 жълта сган! Бегай да се гъзиш на самуила ве!

    • 2
      3

      Пари имате ли ? Къде сте тръгнали без пари бе Ачове жъ държите сметка на Гучето

  37. 22
    18

    Жълти глупаци, много скоро ще разберете, че треньор като Белия няма как да имате скоро! Паднахте на финала, но смяната на Киров е още една победа за Локомотив Пловдив. Отбора на Пловдив! Киров ви правеше отбор.
    Ама много ви е къса паметта.
    Глупаци!

    • 20
      13

      Киров им беше най доброто в последно време и на него му пикаха в сурата……а помните ли как уволнихме навремето Вили главата.

    • 17
      9

      Недей да плачеш на чужд гроб, педерас смотан!

    • 17
      10

      Отбора на 1/3 от Пловдив(плебса). Останалите 2/3 са Господарите на Пловдив. Красота Вяра Борба!

      • 10
        7

        1/4! 3 към 1 означава, че циганите са една четвърт.

  38. 19
    6

    На Самуилов не му пука изобщо за Ботев, стадион, селекция, треньор и т.н. Човека гледа да му върви бизнеса, а за да се случи това, трябва да издържа клуба (1-1,5 млн. лв от Инса Ойл или под формата на заем, че да си ги търси после като се махне). Просто е заставен от партията иначе не само ще секнат държавните поръчки, но и ще го налази НАП, Икономическа полиция и целия държавен апарат. Гледали сте филма КТБ. Сценария се повтаря с Баневи и Ветко Арабаджиев, чийто хотели вече си имат нови собственици – да им е честито! Сега наред са алкохолните босове после… който не слуша. Не знам само как си мисли, че ще се измъкне Самуилов и няма да построи стадиона като октомври са местните избори, а за парламентарните има доста време. Демак няма мърдане. Една година и половина обследваме бетна, подготвяме документите за кредит от незнам си къде. Ако така си ръководи и бизнеса…
    Накрая какво стана? Киров е виновен, че всяка година прави нов отбор. Киров е добър психолог, който успяваше да сплоти колектива и да изкара най-доброто от футболистите. За съжаление той не може да развие качествата на един футболист. Пример за това е Терзиев, Марин, нито един вратар от школата. За това привлича завършени футболисти, от които извлича максимума.
    Каквото и да правеше, Киров за тези 2 нулеви години класира отбора на полуфинал и финал за купата и ни вкара в 6-цата.
    Най-вероятно това е решение и на Самуилов и на Киров, който има голям шанс да поеме Лудогорец, къде ще го здъвчат и изплюят.

  39. 15
    24

    Жълтури, след незабравимата победа на финала, днес Локото взе и втори такъв! Нещо като суперкупата. Искам да кажа, уволнението на Белия!
    Това беше човека, на който дължите добрия си облик през последните години, въпреки безпаричието, въпреки постоянно напускащите играчи, въпреки всичко! Киров правеше от 90%
    от новодошлите , играчи. Почти винаги взимаше нужния заместник за да може отбора да играе добре! Такъв стил не сте имали от отбора ви през 80-те! Да, финала е адски болезнен и исторически незабравим, но Киров не игра в него, а тези, които биха ЦСКА и то два пъти, тези дето уж биха Лудогорец и взеха купи…
    А днес Самуилов исгони треньора, а защити безобразно игралите Неделев и Вутов, което е срамно! Не изгони нито един футболист от надиграните от “физкултурника” на финала!
    Следват дълги години на треньорски смени , но Киров няма да се върне при тоя палячо Самуилов, защото Самуилов днес пика на Белия и на всичко, което направи той за отбора и клуба ви!
    Да ви е честит чичо Гошо!
    Голям смях ще е с него и следяащите след него!
    Сега пак ще си затраете жълти курви, защото се надявате на стадионче, ако ще да се казва “Инса арена” ? Нищо, че само преди 10 дни застанахте зад Белия!
    Цял живот наведени!
    Цял живот жълти курви!

    • 15
      9

      Не се напъвай като глист на буца-селски!

    • 3
      7

      Има и едно “ дребно” допълнение на картинката: по концесия стадионът трябва да е завършен месец март 2020 година… Пак май за жълтите законът и задълженията по договор ще са нищо…

    • 9
      3

      За Киров си прав, че смяната му е грешка, защото не виждам алтернативен треньор, който да постигне същите резултати, при положение, че всеки сезон напускат ключови играчи и се налага да сглобява отбора в движение. Просто не се сещам, кой би се справил по-добре от белия. Отбора играеше добър и красив футбол макар и непостоянен, но все пак с тези футболисти едва ли можеха да се постигнат по-добри резултати. Всеки сезон имахме трансферни попадения с футболисти или извадени от нафталина, или идващи след трайна контузия, които белия реанимира успешно, а също и някои бразилчета от четвърта девизия. Да не забравим и Кайзер, който дойде от трета или четвърта девизия на Полша и буферите ни се присмиваха за привличането му а се превърна може би в най добрия страж в първа лига.
      Факта, че Н. К. се задържа толкова дълго на чело на отбора говори за неговите качества. Не искам да съм лош пророк но имам чувството, че ще започнат едни чести смени на наставници по подобие на говедата, което ще е пагубно за отбора! Пак казвам – дано да греша, но който плаща той поръчва музиката, както обича да казва пияния комик и партиен секретар – ракетчик Крушарски.
      Колкото до стадиона, ако бъде построен в което вече съм почти сигурен, защото съм работил за Самуилов и знам, че е мъжкар и държи на думата си и щом обещае нещо го изпълнява, за това всички фирми, които изпълняваха обекти на “Инса оил” искаха да се договарят с него а не със съпругата му, защото с нея беше просто мъка да се работи.
      Мисля че Г. С. ще преосмисли нещата и стадиона ще се казва- “ИНСА АРЕНА – ХРИСТО БОТЕВ” защото наистина е кощунство да се пренебрегне святото име на нашия патрон!

  40. 14
    16

    Ех , ама как се намериха – СЕЛЯНДУР президент на СЕЛСКИЯ отбор на Коматево!!

    • 14
      4

      Крушата е къде-къде! Академик направо! хахаха

    • olee maiko shte me susipete…A VIE GOLEMITE RAZBIRACHII..ahahah….TOPKA NE SA VIJDALI NA JIVO,INACHE MNOGO VZEHA DA PLQMPAT…DEIBA I SMESHNICITE

  41. 15
    11

    Самуилов Боклук Мръсен .. Да умреш гнидо долна.. Само името ме ми отнемай . Киров, Кочев са временни , но името ни е История, Слава , как изобщо може да ти мине през плиткия мозък да си го помислиш , Ще умрем ако трябва но името няма да дадем да смениш

  42. 29
    11

    Палячо нали до март 2020 щеше да е готов стадиона,лъжлив боклук защо изгони нй-успешния ни треньор

    • 12
      8

      Нидей са коси ва аркадаш на връх Вола поляни колко щеш там жа мачкаме ва да гоейба.

  43. 24
    15

    Жълти пички, с този собственик – тип селски бек, сте втасали яката! Смяната на треньора ви е най-малкия проблем в момента… Гледах го това интервю и се смях с глас, има Господ – паднал ви се е най-точния президент за вашето селско сдружение, типично олицетворение на цялата ви селяния като клуб! Има Господ, той е събирач!

  44. 12
    2

    В Бг всеки търси конспирацията,а никой не гледа или замисли за реалността

  45. 18
    18

    Ами то от толкова ИНДИАНЦИ всеки би се стреснал. Освен МЪЖЕТЕ ОТ ЛОКО!!!!

    Папагали, толкова ли сте прости и не разбирате, че колкото повече си търсите оправдания (супер тъпи), толкова повече ви влиза!!??

    • 17
      13

      Мърков, кротко и внимателно да не ти влезе на тебе между мустачките!

      • 14
        14

        Аз съм жълта курвичка от Стряма не може ли и на мен да ми влезе…..а пък ако знаете и как въртя….оооооох недей ва да сейба.

  46. 28
    13

    По-тъп и продажен от жълтия циганин, няма!
    Фанда след като е отпуснал заема, защо не почва да строи?
    Лихвата тече?
    Как пък измисли тази дата и то като краен срок?
    Как реши без допитване да сменя името на стадиона?
    Има и още въпроси. Спирам с въпросите да гледам сеира на платените от клуб 500 как си затриват отбора хахахаахаха

    • 13
      20

      Като почнем новия стадион и база в Тракия,ще те викаме да ги кръстиш ти!Кого да пита ве тъпук,ТОВА Е СОБСТВЕНИКА!Вашия стадион вероятно ще се казва “Ракета Крушо Арена”Ама друг път!Иначи по тъпи са мангалите от гейбандата от Лаут джамия!!

  47. 20
    12

    МНОГО ТЬП СЦЕНАРИЙ, ТОВА ЯВНО СЕ Е ЗНАЕЛО ПРЕДИ МАЧА,СЕГА РАЗБИРАМ ЗАЩО ОТБОРА НЯМАШЕ НАСТРОЕНИЕ, НЯМАШЕ ХЬС, ПЬЛНА АПАТИЯ,МНОГО ТЬП СЦЕНАРИЙ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

    • 8
      3

      Домус ага който та е изсрал на таз земя все е съжалявал………………………………………………………..
      ……………………………………………………………………………………………………………………………………
      ……………………………………………………………………………………………………………………………………
      …………….поне дано се е изпърдял да му олекне.

    • 2
      11

      Спокойно, за догодина са ни гарантирали по-добро класиране. Киров също скоро ще си има ново “изненадващо” назначение. А буферите ще има да връщат.

  48. 16
    14

    Най-нормалното нещо се случи.След тотално проваления сезон и безличната и слаба игра на финала,Белия и щаба му го отнесе.Писна ми от безсмислените му оправдания след всяка загуба.Преди финала се пазихме,а след него бяхме шокирани.А самия финал го гледахме от близо и се притеснихме от многото фенове. Благодарим ти Бял и на Добър час.

  49. 29
    13

    Поводът за този коментар е много тъжен! След загубения финал, загубихме и ТРЕНЬОРА! Киров беше “сготвен” както от хората, които той създаде, така и от собственика. Защо? За мен или има заповед “отгоре” да бъде загубен този мач (което няма да ме учуди), или в отбора има ежби между тарторите(готвачите) и новодошлите. Въпросът е за пари! За това кой да играе и кой не?! Отборът не игра за да спечели този мач! Не случайно никой не се покая! Нито треньори, нито футболисти! Не приемам, лично аз, довода – нулеви години на собственика. Да продаваш най-добрите футболисти всеки полусезон, защото не можеш да им плащаш и защото трябва да прибереш трансферна сума и да искаш трофей, е смешно. Да искаш да се сбориш с Лудогорец, ЦСКА, Левски, Берое и Славия, които имат по-големи бюджети и лоби в БФС и Съдийските комисии е комично! Да си собственик, да имаш Борд и треньорски щаб и да нямаш политика, цели и т.н. е липса на професионализъм. Да назначаваш Зафиров и Кючуков в управлението на клуба, които нямат нито образованието, нито опита, нито успехите, е необосновано. Какво можем да очакваме от тези хора, освен да са доносници и интриганти. Истината, за мен, не беше изнесена. Тя беше покрита. Да не искат да се извинят и футболисти и треньори, значи, че тези хора не се чувстват виновни и имат достойнство да не поемат чужда вина, или са тотални безхаберници!? Жалко, много жалко, че след като БОНЕВ призна, че БОТЕВ играе най-красивия, най-привлекателния футбол в БЪЛГАРИЯ, СОБСТВЕНИКЪТ задраска архитекта на този отбор. Така не се прави. На Киров трябваше да му се помогне да изчисти “готвачите” и да продължи да гради млад и перспективен отбор! Кой си дава сметка колко пари са вложени в Киров, който е специализирал къде ли не. Кой си дава сметка, че този човек прилага най-успешно наученото? Аз съм готов да се обзаложа, че Киров ще си намери отбор веднага и то в отбор, класирал се пред нас в първенството! Но да не си помислите, че съм адвокат на Киров, ще Ви кажа, че и Киров си има слабости. Той трябваше да е по-твърд и да изисква повече и от доктора, и от кондиционния треньор, и от футболистите и да изгони всички, които не изпълняват задълженията си. В този смисъл, Киров изглежда беше мекушав. А “готвачите” това чакат! Интересно ми е сега дали някой от футболистите, от Сдружението, или от феновете ще скочи в защита на Киров? Или ще постъпим типично по български- да се дръпнем и да го заплюем?! Сигурен съм в едно, че скоро няма да имаме НАШ Ботевист за треньор и то толкова квалифициран! Не ми се мисли, ако пак влезем в онази спирала отпреди. Какво ще се случи с тези момчета, които напират от школата? Кой ще се погрижи за тях да ги адаптира в мъжкия отбор? Някой чужд, дето идва на гурбет? Дето е сменял отбор, след отбор и никъде нищо не е постигнал? Дето се е кръстил на различни господари? Дето не знае що е дом и свои деца? Господ Бог да ни е на помощ!

    • 22
      13

      в последните 15 мача имате само 1!! победа. И това ли е “заповед отгоре”

      Бъдете мъже, бе жълтури!!

      • 10
        5

        С ТЕЗИ БАБЕРЕЦИ НИ ВКАРА В ШЕСТИЦАТА, АМА ТИ ИСКАШ И ШАМПИОНИ ДА НИ НАПРАВИ?

    • 17
      10

      Аман от разбирачи.Кой кого сготвил и кой кого сварил.
      Фактите са,че белият осра доста мачове,белият сбърка със селекцията,белият е мекушав и след всяка загуба едни и същи оправдания.
      Факт е и че Ботев откакто влезна в плейофите го бият като тъпан.
      От колко мача нямаме победа?Кой друг треньор би се задържал толкова дълго при такива резултати?
      Че те половината ни голове да не кажа всичките са ни от защитници и полузащитници.
      Истината е че не финала уволни Киров.Това беше просто черешката
      Защото бездушната ни игра започна от пролетта (изключвам мачовете с чорбата)
      Защо никой не приема,че това беше лимитът на Киров на тоя етап?

  50. 14
    16

    Хайде стига мрънкане.Който плаща,той поръчва музиката.Никъде по света феновете не командват отбора.Който има претенции да вади по 5 милиона на сезон и тогава да има претенции.
    На Байерн стадиона го построи Allianz и се казва Allianz Arena.На Рапид също.
    Не може някой да строи за милиони и Голо, Тошо и Пешо да решават кой треньор,кой президент,кой нападател.
    Това е частно дружество и макар да не ни харесва това е действителността
    Нищо чудно и Ферарио да направят треньор

  51. 15
    9

    И ние почваме ремонта, бутаме битона и слагаме още няколко сглобяеми трибуни от Практикер

  52. 16
    15

    Във всяко стадо си има мърша, и тук има десетина човека, дето си мислят, че Ботев започва и свършва с тях! Голи охлюви, без пари, но “с много акъл”! Дават съвети на успелите хора, които знаят как се правят нещата! Самуилов е човек с амбиции, не може да се премери с посредственост и боксуване на едно место! И знайте, Ботев не е десетина бунтари, Ботев е Пловдив, затова я карайте по споко, въздържайте се от обиди над-мнозинството и тия дето дават пари!

  53. 15
    8

    Аууу за малко да забравя да напомня на “ръководството” основната максима про назначаване на треньор на БОТЕВ ПД, а тя е каква?

    Каква?

    НИКОГА ПОВЕЧЕ ГОВЕДА В БОТЕВ!!!!!

    Да не ставаме на кълбета пак като с Жадния хобит.

    Дейба, за малко да го забравя тва…

  54. 22
    19

    Самуилов е човек на Дпс. Сега маха името от стадиона, утре ще махне и името на отбора!

    Стадион, няма да построи, но ще ви закрие, като ви смени името на отбора!

    Локомотив Пловдив срещи папагалите от ФК Инса хахаха

    • 9
      4

      Хахахахаха, да те иба в малоумника!Да знаеш,Локомотив Пловдив никога няма да стане шампион, защото е закрит съдебно!Еле пък урода от Кюстендил НИКОГА!

      • 1
        2

        Рачо мина ли цената без вазелин ве ку..во???

  55. 13
    7

    Аз мисля окончателната оценка за днешната случка да я запазим за първи септември, нека изчакаме дотогава.

    Сещате се…

    • 11
      6

      Айде друг път пак правете калабалък по трибуните и пак да паднем…….то са видя решението трябва да играем пред празни трибуни и тогава ще сме във вихъра на танца ва да гоейба.

      • 12
        11

        Хаххаха, мое да си циганин ама си забавен датайба! С глас се смея за вихъра на танца.
        Другия път на Джамията ше дойдем само 2000 и няма да има прошка давайба!

        • 5
          5

          ами смей се. и аз се смея, че Киров се оправдал с… индианците по трибуните!!

    • Само на мен ли ми прави впечатление, че 1 септември се пада в неделя?

  56. 16
    17

    “ Киров ми заяви, че играчите се притеснили от публиката. Това за мен е абсурдно!”

    Е това вече е ЦИРК!!! Скъсаха си гъзовете да раздават билети и суха храна на статистите, а то се оказва, че те били причината за загубата, защото ПРИТЕСНИЛИ футболистите!!!
    Няма такъв ЦИРК! Няма такива ревящи жени!

    Значи ЖЕНИТЕ от БотевЪ се притеснили, а МЪЖЕТЕ от ЛОКО си извадили куровете и наебали притеснените жълти жени!! И то пред собствените им СТАТИСТИ от безплатната екскурзия!!

    Е това вече ще влезе в градския фолклор като онази ПЕТА!!!

    Ами излезте и приемете загубата с достойнство, бе ЖЕНИ!!!

    • 6
      10

      Едно пиленце ми каза,че на статистите са се изплащали и командировъчни .

    • 4
      11

      Ами то от толкова ИНДИАНЦИ всеки би се стреснал. Освен МЪЖЕТЕ ОТ ЛОКО!!!!

      Папагали, толкова ли сте прости и не разбирате, че колкото повече си търсите оправдания (супер тъпи), толкова повече ви влиза!!??

  57. 10
    11

    Задължително да се направи и бюст на шефа Самуилов на стадиона. същия като на христо ботев, но по малък, защото самуилов е по голям от христо ботев

  58. 15
    11

    Инса Арена?!?
    Тоя бензиностанция ли ще строи?!?!

  59. 15
    17

    Мангалите от столипиново много превъзбудени бе.Защо цяла България ви вика цигани? 🙂 Защо На финала жълтите бяха тройно повече?Жалки мангали

  60. 11
    10

    Катунари, направите ли Indians Arena, се връщам на бял кон и ва почвам…..

    • 15
      11

      Манго, пусни си Септември- Арда, за да видиш малко публика на Лаута!

  61. 11
    10

    ” Киров ми заяви, че играчите се притеснили от публиката. Това за мен е абсурдно!

    Е това вече е ЦИРК!!! Скъсаха си гъзовете да раздават билети и суха храна на статистите, а то се оказва, че те били причината за загубата, защото ПРИТЕСНИЛИ футболистите!!!
    Няма такъв ЦИРК! Няма такива ревящи жени!

    Значи ЖЕНИТЕ от БотевЪ се притеснили, а МЪЖЕТЕ от ЛОКО си извадили куровете и наебали притеснените жълти жени!! И то пред собствените им СТАТИСТИ от безплатната екскурзия!!

    Е това вече ще влезе в градския фолклор като онази ПЕТА!!!

    Ами излезте и приемете загубата с достойнство, бе ЖЕНИ!!!

    • 4
      1

      Безплатна беше само екскурзията на обитателите на циганските махали, които до вчера гониха ракетчика а на финала се възполваха от безплатната му екскурзия и пак бяха 1/4 от феновете на гранда на Пловдив!
      Сега му целувайте дъртия гъз и внимавайте с наклона, та дано плати на футболисти и треньори, че започнаха да се изнасят на тумби от катуна!
      Иначе се присмивахте, че Ботев се разпада – смешници, опушени!

  62. 21
    8

    Инса Арена?
    Ст. Христо Ботев!

    Това е предателство! Да се смени и името на отбора! Христо Ботев сигурно се обръща в гроба!

    • 15
      11

      НЕ ПЛАЧИ МАЙКО НЕ ТЪЖИ, ЧЕ НА МЕН ОТБОР КРЪСТИХА, КРЪСТИХА МАЙКО ОПЕТНИХА, ИМЕТО МОЕ БЪЛГАРСКО. С ЖЪЛТО МИ ЛИЦЕ НАМАЗАХА, НАМАЗАХА МАЙКО ОМАСКАРИХА. ЗA ВСИЧКИ МАЙКО СЕ БОРИХ, А НЕ ЗА ГРУПА ПАЗВАНТИ, ЛИКЪТ МИ НА СТАРИ ЧАРШАФИ, ПО РЪЖДИВИ ОГРАДИ ДА КИЧАТ. ЗА ТОВА ЛИ ЖИВОТА СИ ДАДОХ, ГАВРА В ЖЪЛТО ДА ТЪРПЯ, В ГРОБА ПОКОЙ ДА НЯМАМ, И ДЕСЕТ ПЪТИ ДА СЕ ЗАВЪРТЯ!

      • 12
        7

        Машинистчето, защо не пуснеш сборник на плиткоумието ти ?

  63. 18

    Сега Белия, та Белия, аз обаче помня когато го назначиха какво плюене беше- връзкар, интригант,парашутист. Белия се доказа през годините като един интелигентен млад треньор, напоследъ обаче ми се струва, че взе да боксува, изтърва и съблекалнята и това му костваше поста.В райна сметка промяната изглежда необходима и е в правомощията на собственика, въпреки, че аз лично не съм за тази смяна.

    • 8
      4

      Нда. От днешна гледна точка решението да се махне Белия изглежда като глупост, кой знае обаче утре кво ше стане, аз лично не съм оптимист но да видим.

  64. 16
    15

    Андрей, пусни заглавието : ” Локомотив Пловдив уволни най-успешния треньор на Ботев през последните 50 години”!

  65. 9
    10

    Слагайте наколенките иначе няма да видите колежа,пардон Хр.Ботев “колежани”.

  66. 14
    15

    Новия Христолов!!!

    Като гледам колко трола има … чакат ни нови 10 години СРАМ!!

    • 12
      18

      Нашите “фенове” действат под команда – до вчера харесват Киров, днес всички в един глас го плюят и защитават Самуилов.

      СРАМ!!

  67. 19
    12

    Белият си беше за уволнение. Благодарим му за купата преди 2 години, но се изчерпа. Фактът, че е бил натопен от футболисти пред собственика показва колко много е изпуснал съблекалнята. При такава ситуация оставането като треньор само би удължило агонията. Няма гаранция, ме новият треньор ще е по-читав. Но е едно ново начало. И всички тези оплаквания колко слаб отбор сме имали, пък великият тренер Киров ги направил да побеждават – са пълни глупости. Имахме и все още имаме един доста добър за бг-стандартите отбор. Оказва се, че и парите не са били толкова малко.

    • 11
      21

      Недей да благодариш на Белия за купата ами на големия брат Лайногорец.

    • Колега, според теб кой би го заместил адекватно, че и да надгради?
      Аз не се сещам в момента за такъв човек.

  68. 14
    8

    Пичаги бат Стоян канара убаво на предопреди да не одим и ний стрямалий у Софето на мачле ама ний не та не и накрая кво стана нашти юрдечки са били притеснили от ората по трибуните…..ай ся пак ходете друг път ва да гоейба.

  69. 12
    14

    Новият треньор е “ясен” още от около месец. Вие защо си мислите, че Ферарио Спасов стана отговорник на ДЮШ?!?!?!?? Толкова са смешни, че нямам думи. А Пепо Пенчев защо се върна….. за да води не малки, а U19…….. в този клуб разстежа не е по заслуги, а по договорки. И някои кадърни ттеньори , които ас спечелили сума ти титли с юношите, пак ще отидат в шеста глуха!!!!! Това е нашия мил клуб

  70. 25
    9

    Промяната е нужна,успех на Николай Киров с благодарности за това което направи през годините с Ботев,успех и той е един от нас за винаги!За тези,които само плюят,каквото и да се случи в клуба ни..или подкрепяйте или се покрийте!Ботев не зависи от една личност,Ботев го е имало преди нас ще го има и след нас!За стадиона-не се строи лесно такъв голям проект във България до сега никой клуб не го е правил да почне от нулата и да си го построи сам,щом не давате пари,не давайте и акъл!Лъгали ви били,ами и политиците ви лъжат всеки път ама си ги избирате пак същите!Сменете си мисленето,преуритетите и управниците тогава скачайте за частен проект!
    Красота,Вяра и Борба ние Ботев сме и ще си подкрепяме клуба за вечни времена!!!

    • 10
      12

      Ава уй до вчера му правихте минети на Белия а днес глей си работата…..ето това сте вие мастий селски ами хубаво че беше Локото да ва разбие отвсякъде във финала на финалите…пукайте жълти твари долни.

      • 13
        4

        Николай Киров е един от на переспективните и можещи треньори във България,но никой не е в един отбор посмъртно,сега се разделяме,и на него му трябват нови предизвикателства и трупане на опит и след време със сигурност ще води Ботев и то не веднъж бъди сигурен!Просто отговорността за неуспехите почти винаги пада върху треньора в цял свят е така и ние не сме изключение…

      • А бе цървул – покъсан, гледай да не объркате наклона на пияния клоун, вместо да гледаш в чуждия двор, първо си виж насрания цигански гъз!
        Стигнахте до финала за купата с невероятен късмет при жребия. Луи дьо Фюнес и помака Чандъров направиха врътката – ние за купата, вие за шампионата. На финала вкарахте един гол, паркирахте рейса пред вратата, лежахте по терена, ритахте и късахте играта. Това си е част от футбола, но вие се помислихте за Реал Мадрид а сте си просто едни дънни риби с една шепа фенове от циганските махали. Устите ви са толкова големи, че всичките лайна на света да изядете – пак няма да млъкнете и да ги затворите.
        Предстои ви тежко приземяване в лига Европа, по стара ваша традиция.
        Молете се само да се паднете с по-силен отбор, за да е по-малък срама от разгрома, който е неизбежен. Ще изтрезнеете много бързо и ми е интересно, какво ще бълват лайняните ви усти и ще има ли чаршафи с искане за смяна?
        Ще стане ли Бруно пак “физкултурник” а босненските наемници – “бабереци” както самите вие ги наричахте?
        При всички положения ще е интересно и ще има много смях с “цирк – Мангалски”
        Дано поне този път се съберете повечко апапи и успеете да разпънете чаршафа с хореографията и да не се изложите пред чужденците.

    • Би ли обяснил какво означава тази дума : преуритетите

  71. 17
    4

    До всички всезнайковци които недоволстват защо бил изгонен този а не бил изгонен онзи, Самуилов ви отговори вече – идвате , вадите 50 милиона, сядате на неговото място а той на ващо

  72. 16
    17

    Смешник, нестига, че си тъп като гьон, нямаш дар слово, незнаеш имената на треньорите в щаба, а и нямаш никакви футболни и мениджърски познания. Парашутист смешен! Треньор като Киров няма да намериш, той тепърва започва в големия футбол.

    • 15
      7

      Смешко, шейховете на Манчестър сити сигурно знаят имена на всички и имат големи футболни и мениджърски познания. Нали затова отбора си има ръководство .

      • 9
        4

        Ти от къде знаеш шибаните араби, кой познават и кой не? И да сравняваш Англия с БГ е пародия! Там има държава, а тука само територия! Да не си познаваш ЩАБА на треньорите е тотална подигравка! Това не са хигиенистките или мияча в стола. Да не говорим за начина на взимане на Решения. Тотално се пренебрегва борда, там има кворум, няма еднолични решения, ама като всичко в БГ и това решение е нищожно, но на никой не му пука!!

    • 5
      3

      Напълно съгласен. Оставям на страна дар словото, но да четеш от лисче имената на хората които си уволнил е недопустимо. Разочарован съм и от поведението и от доводите които изтъкна че са довели до това решение. Не съм в кухнята за да знам подробности, но резултатите които са на лице говорят много в полза на Киров. Втора година подред е в челната тройка за най-добър треньор, което никак не е малко и съм сигурен че няма да остане без работа и предвиждам ход от страна на К.Домусчиев, я треньор, я началник на школата.

  73. 32
    12

    Добро решение на Самуилов, в последно време Ботев беше неузнаваемо слаб, да не можеш да минеш центъра срещу отбор като Берое, да не барнеш топката срещу Черно Море, да загубиш от Левски дошъл с юношите, а за финала няма да говорим там падаш от отбор който не беше виждал победа от половин година.

    • 23
      14

      Евала на Самуилов! Киров се изчерпа отдавна. Няма драма, Моуриньо, Клоп, Конте също са ги уволнявали.. Напоследък затъвахме без никакви признаци на живец. Успех на новия треньор! Относно стадиона- така е в цял свят, вижте Германия, Англия, САЩ, Испания, Италия… Реват ли феновете на Ювентус, Байерн, Арсенал, Атлетико? За нас най- важно е Колежа да го има. Твърда подкрепа за Самуилов!!!

  74. 16
    23

    Боклуци никой вече не ви вярва на лъжите и интригите. Не Киров, а вие лъжливи мизерници трябва да се махнете от отбора. Продадохме мачовете на говедата и гората и накрая правите интриги между треньор и играчи баси и лилипутите са тия наши тъй наречени собственици

    • 12
      8

      Буферче, на теб никой не ти вярва защо те хванахме по акцента

  75. 16
    18

    Сега се надявам лудогорец да вземе некадърника Белия и да си вземем без проблеми суперкупата.

    А за стадиона гаврата продължава, сега 1.о9. 2019 ахахахахаахахахахахахахахахахахахах

    Заслужаваше си чакането, САМУИЛОВ ЗАВИНАГИ В ботевЪ, Грация президенте, ти г-н Самуилов продължаваш деловто на Христолов, ботевъ е символ на корупция, нечисти сделки, курвенски изпълнения, на циркаджийство и са комедия на която биха завидели и Луи ДЮ ФИНЕС, клоуни ,клоуни, клоуни…

    Г-н Самуилов ,моля, не напускайте ботевЪ НИКОГА, вие сте като Уди Кълвача, кълвете ги неспирно и с комедиен оттенък до спукване от смях.Уди, Кълвачо ЗАВИНАГИ В ботевЪ…

    • 9
      5

      още ли си на летището? Май там работиш, а селски

      • 5
        6

        това е мияча на чинии дето се представя за имигрант в Лондон, а всъщност е помак

  76. 34
    5

    Самуилов е напълно прав. Защо :
    1. Който плаща той поръчва музиката
    2. Наистина играем слабо, страхливо, в нападение разчитаме изцяло на Тошко, а защитата ни е под всякаква критика.
    3. Самуилов е пич с топки, който се извини за слабата игра. Защо не се извиниха треньори и футболисти? В днешно време се сменя треньора. Такава е треньорската професия. Който не му харесва да става тракторист или общ работник.
    4. За името на стадиона съм съгласен. Можем да допълним да се казва Инса Арена Христо Ботев, но ако не иска нека да се съгласим с боса.
    5. Пак сме боксовата круша на първата шестица.
    6. Не израстваме а даже по-зле при положение че почти половината бюджет отива за издръжка на школата а юноши в отбора няма.

    Успех на Локомотив в ЛЕ. Само Ботев.

    • 23
      2

      7. Недопустимо е треньор да се оправдава за загубата с многобройната публика. Тогава да отива в Славия, Септември, Локо София или Кариана Ерден. Щом феновете притесняват футболистите значи треньора не може да им вдъхне доверие. Няма респект към него. Иска се твърда ръка !

  77. 21
    1

    След такъв завършвек на първенството ( 6 загуби) най нормалното нещо е да бъде освободен треньора, да не говорим че тактиката на финала беше катастрофална. Само с нов треньор няма да стане, имаме нужда и от качествени попълнения. В последните години ни напуснаха много качествени играчи на които не бяха намерени достойни заместници. С играчи като Косоко, Виана, Виктор Генев, Стивън Петков, Серкан Юсеин, сега щяхме не само да имаме купа в витрината но и шампионски отбор които щеше да донесе много средства от европейските турнири. Вместо това те бяха продадени за жълти стотинки. Това текучество на най добрите играчи трябва да спре и отбора да бъде надграждан .

  78. 20
    32

    Забележете само как се появиха троловете на Йотков за да ни “убедят” колко правилно е решението на гнусния католик!!??
    Заприличахме на бардак!

    Вън гнусния католик от Ботев!!

      • 16
        17

        За Ботев винаги ще се намери кандидати!
        Стига с този страх!!

    • 20
      5

      Какви са тия простотии, тролове на ? Тина кой си трол! Хората не могат да имат мнение? И защо си мислиш, че ти си прав?

      • 19
        11

        до вчера всички защитаваха Киров, а днес веднага се появиха никому неизвестни, които защитават уволнението му…

    • 16
      4

      Ами намери го този кандидат бе, да дойде ,да изкара 40-50 милиона и да седне на неговото място. Предполагам имаш богат чичо в Америка, звънни му да видиш дали няма желание да похарчи няколко милки.

        • 5
          1

          Във всяко стадо си има мърша, и тук има десетина човека, дето си мислят, че Ботев започва и свършва с тях! Голи охлюви, без пари, но “с много акъл”! Дават съвети на успелите хора, които знаят как се правят нещата! Самуилов е човек с амбиции, не може да се премери с посредственост и боксуване на едно место! И знайте, Ботев не е десетина бунтари, Ботев е Пловдив, затова я карайте по споко, въздържайте се от обиди над-мнозинството и тия дето дават пари!

          • 2
            1

            Ти не си никакъв ботевист! Никой освен Костадин Гяуров не посмя да махне святото име на отбора, сега пък друг комунист се намери да сменя името на стадиона! Чета много противоречиви мнения, но моето е категорично(лично е), смяната на името е гавра с нас ботевистите!

    • 9
      6

      ej ciganin mirizliv,iz4ezni ot temite za Botev,do v4era goneshe Kirov,sega po4na Samuilov da gonish.Majkati dejba i gnusniq mirzilv mangal

  79. 20
    13

    Значи ДПС ви бутна паметника на Христо Ботев от стадиона прибраха го уж някъде!
    Сега този Инка Арена,а къде ви е паметника на Христо Ботев???
    Ще го сложат ли обратно!!!
    Срам!

  80. 30
    4

    Хохохо,Молива сега барман при Петя,без това виси по цял ден там,пък и за друго не става.

  81. 17
    22

    Купете си ПУКАНКИ и БИРА и айде…
    Сериала МАЛКАТА БУЛКА Жълтурк!!!

  82. 22
    5

    Приятели , изправени сме пред истинска дилема??!! От една страна Белия беше този който вдигна отбора на крака след Мъри Стоилов Пепо Пенчев Николай Костов и оня…Шиляк …Сега не знам дали хронологично съм ги подредил правилно,но това е неоспорим факт. Белия успя да даде лице и облик на отбора и го отлепи от кризата в която той се луташе като в някакво неизбродно тресавище…От друга страна обаче точно при Белия инкасирахме унизителни загуби от Левски и то в най-слабия му период….когато другите отбори ги биеха наред…Евреите имат една много хубава поговорка ” Когато една случайност се повтори 3 пъти – това вече не е никаква случайност!!!”
    Аз съм раздвоен но тъй като съм най-обикновен фен не ми остава нищо друго освен да видя какво ще се случи оттук нататък. Ще се радвам ако отбора дръпне бързо напред и нагоре.

    • 6
      8

      Онзи се казваше Селяк! Преименуваха го за да ни се подиграват буферите

  83. 34
    11

    Самуилов е прав. Две нулеви години. Странно слаба игра на финала за КБ. Шест поредни загуби. Харесвам Ники Киров, но оправданието му за слабата игра на финала наистина е смешно. Стресирали се от многото ботевисти. Те вместо да излезнат и да ги изядат… Успех на Белия. Колкото до името на стадиона – ами по цял свят е така. Името на стадиона е на компанията, която построи и/или издържа отбора. Гледах интервюто. Самуилов застава твърдо зад думите си за стадиона. Дано!

    • 7
      15

      Проститутките наизлезоха много бързо се отказахте от името ХРИСТО БОТЕВ!!!

  84. 20
    11

    Според мен правилно решение на Самуилов. От мениджърска гледна точка ситуацията е протоколна и уволняването на щаба е задължителен ход, който всеки друг сериозен клуб би направил при такива обстоятелства. Адмирации към Белия и постиженията през престоя му, той отдавна си спечели място в историята ни, но трябва да понесе и отговорността за скандалния финал и слабия полусезон. Всеки в Ботев трябва да е наясно, че трайно слабите резултати не се прощават и че това е клуб с амбиции, а не ваканционна дестинация за заслужили. Добре е следващият треньор да срита и стегне здраво редиците и ако е необходимо да изгони 1-2 футболисти.
    Сега е моментът да вземем Георги Дерменджиев.

  85. 26
    12

    За да направи някой стадиона трябва да плати 32 млн..на ТЦ ИМЕ МИМЕ и т. н или след евентуалното му завършване да отчислява 40 %от печалбата. Кой ще е този глупак?! Престанете да вярвате на глупости. Септември ще си започне първенството, ще се играе в Коматево и така до следващата лъжа.

      • 10
        4

        Ами като е простотия вярвай и чакай стадион. “Родолюбеца” Цв. В. така ви го е захакал с това ТЦ, че няма излизане. ТЦ – като съсобственик на 40%няма как да извади пари за стадиона, но си търси 32млн.от съдружника т. е от клуба и който направи стадиона трябва да дава 40%от печалбата на ТЦ. Кой ще се съгласи?! Не че не искам дано стане чудо и ви го направят но това са реалностите. И нас предполагам ни баламосват за Лаута а предполагам и за стадион Пловдив. Защо сте толкова наивни?!

        • 3
          4

          Иска ти се и за Лаута , но се лъжеш сериозно .

    • 5
      12

      ТЦ ИМЕ е съсобственик, правиш ли разликата?,,

  86. 19
    20

    Кой си ти че да заличиш името ХРИСТО БОТЬОВ ПЕТКОВ, А? Всичко друго съм очаквал, да се изгаври с името стадиона на най-стария отбор в България, не мога да го приема! Заболя ме много повече от колкото от загубата от буферите! Срам и позор!

    • 1
      2

      А по добре ли е да стои името Христо Ботев върху една развалина ?

    • 2
      3

      НЕ ПЛАЧИ МАЙКО НЕ ТЪЖИ, ЧЕ НА МЕН ОТБОР КРЪСТИХА, КРЪСТИХА МАЙКО ОПЕТНИХА, ИМЕТО МОЕ БЪЛГАРСКО. С ЖЪЛТО МИ ЛИЦЕ НАМАЗАХА, НАМАЗАХА МАЙКО ОМАСКАРИХА. ЗA ВСИЧКИ МАЙКО СЕ БОРИХ, А НЕ ЗА ГРУПА ПАЗВАНТИ, ЛИКЪТ МИ НА СТАРИ ЧАРШАФИ, ПО РЪЖДИВИ ОГРАДИ ДА КИЧАТ. ЗА ТОВА ЛИ ЖИВОТА СИ ДАДОХ, ГАВРА В ЖЪЛТО ДА ТЪРПЯ, В ГРОБА ПОКОЙ ДА НЯМАМ, И ДЕСЕТ ПЪТИ ДА СЕ ЗАВЪРТЯ!

  87. 14
    20

    Какво не е виждало едно 5 месечно бебе?
    Победа на БотевЪ 2011

  88. 8
    11

    НАШИЪТ СТАДИОН СЪ КАЖУВА ТАКА: https://im0-tub-ru.yandex.net/i?id=9d778a2e8df661b304b086b05da48b9f-l&n=13
    ….вместу дон Крушо да гу кръсти РАКЕТЪ!!!
    НАШИТЕ КАПИТАЛИСТИ СА ПРОСТАЦИ!!!!! НЯКОЙ ИМ ВНУШАВА, ЧЕ ИНСА, МИНСА Е РЕКЛАМА????? САМУИЛУФ Е ПРОЗД КАТУ ТЪПЪН!!!
    СИГУРЕН СЪМ, ЧИ ДОХУДИТИ МУ НЯМА ДА СЕ ПОВИШЪТ, А НАПРОТИФ, ША НАМАЛЙЪТ!!! ЯЗ СЪМ ПЪРВИЪТ, ДЕТУ НЯМА ДА НАЛЕЯ И ГРАМ БИНДЗИН ОТ ТОЯ ПЕНДЕЛ!!! ТОЙ ША СА СРАВНЯВА С ВЕЛИКИЯ БОТЕВ???????? СЕЛСКА ПРЪЧКА, КОЯТО НЕ МОЖЕ ДА РАЗБЕРЕ, ЧЕ НИЩО ПРЕД БОТЕВ!!!! РАЗБЕРЕТЕ!!!! ПЕНДЕЛА СИ ПРАВИ СВОЙ СТАДИОН, КОЙТО МОЖЕ ДА ПРОДАДЕ ВИНАГИ И НА ВСЕКИ!!!!!! ПО- ДУБРЕ ДА ИГРАЯТ В Б ГРУПА, НО ДА ИМАТ СОБСТВЕН СТАДИОН ХРИСТО БОТЕВ!!!!

      • 2
        1

        Като толкова много се обичате, вземете се на ебете! Можеш Тодоре да извикаш и пакистанеца, да направите тройка! Жълти мъжки курви!

  89. 12
    14

    Андрио, защо си мълчиш и криеш от канарите ексклузивната новини, че Кристиян Димитров отива в Лугогорец?

    • 11
      18

      Жълтите мастии ще я плащат тази купа цял живот!!

  90. 20
    18

    Пичове, този е по-зле от Христолов! Да го грабваме!!

    • 11
      14

      Абе, ти оправи Крушарски и сега стигна до Самуилов. Крушарски грабна ли го? За къде го грабна?

      • 12
        10

        ние мойе само да мечтаем за такъв като Крушарски! Работи си човека без много много шум.

    • 15
      14

      Ами ние вече се наведохме и даже се одупихме- Крушарски вън, пък после му ползвахме безплатните автобуси и му бърсахме сълзите, за не подгизне мукавата на черно- белия трабант, че ще се разпадне като лаутска трибуна! Крушарски завинага един от нас!

      • 10
        11

        Крушарски донесе купата. Не бъркай феновете на Локо с Колеви и техните подлоги от фенклуба

  91. 20
    8

    Както казва Крушарски , който плаща ……Довиждане бял , да си жив и здрав и успех …..даде каквото можа …..и клуба също ти даде …….

  92. 4
    2

    Еееее то това е ясно! И е извън всяко съмнение…” гранДЪТ ” …. ааааа???!!(смях)
    Внимавай само да не се спънеш в “бордюрът” и да паднеш на “тротоарът” , че ако го няма и “братовчедът” да те закара на “докторът” няма кой да осъществи “прегледът” и ще е …кофти.

  93. 14
    10

    Новото име ще се казва Инса сантяго бернабеу и ще се играе финал от шампионска лига ай канари мухахахахХахайа

  94. 14
    9

    ХАХЕАхеаЕХАЕХАхеаЕХАХЕАХЕАХеАЕХАХЕаХеа тоя им се изплю в лицата, а те си го размазаха отзад и се наведоха … Палийски отново стана най-големият, заебаха и Киров и Тошко и Мошко само и само да има Инса Арена. Ако трябва и ФК Инса 1912 хахеаЕАХЕХАехаЕхаХЕаХеАХеаХЕХЕА

  95. 19
    23

    Абе тоя самуилов е новия Христолов няма тренер няма купа няма стадион хаха сега и ново име на стадиона е тва е на те прекъснят на Пичка арена ей тази загуба от Локомотив ви еба мамата бауши кой е отбора на Пловдив с купата ???? Курви жълти вие сте винаги пичкине на Пловдив

  96. 24
    3

    ЕЙ ЩО УВОЛНИ МОЛИВА ВЕ ИНСА МИНСА,КОЙ ЩЕ ИГРАЕ ДЖОБЕН ТЕНИС СЯ ПО ЦЯЛ ДЕН НА БАЗАТА

    • Не го мисли моливчето,сега барман при Петя в кафето ще става или ибрик на чичо Венци.

    • 19
      8

      Погледнато от минарето на Столипиново е точно така!

      • 16
        23

        0-1 0-1 0-1 0-1 0-1 0-1 ОЖБОЛТ ОЖБОЛТ ОЖБОЛТ АЙ КУРВО ЖЪЛТА ЛЯГАЙ ДА СПИШ

        • 10
          5

          Aaa ti hodi da sanuvash Toshko ot CENTURA….Toshko vi chaka na Lauta

    • 5
      1

      Еееее то това е ясно! И е извън всяко съмнение…“ гранДЪТ “ …. ааааа???!!(смях)
      Внимавай само да не се спънеш в „бордюрът“ и да паднеш на „тротоарът“ , че ако го няма и „братовчедът“ да те закара на „докторът“ няма кой да осъществи „прегледът“ и ще е …кофти.

  97. 17
    15

    БОТЕВИСТИТЕ СА ПРЕЖИВЯВАЛИ И ДРУГИ ПОКРЪСТВАНИЯ, НО НИКОЙ НИКОГА НЕ Е НАРИЧАЛ БОТЕВ-ТРАКИЯ,….ОСВЕН ПРЕСАТА!!! СЪЩОТО ЩЕ Е И СЪС СТАДИОНА!!! ЗА МЕН ТОВА Е ПРОСТОТИЯ, КОЕТО ПРАВИ АПАПА!!!!……….НО, ТОВА Е КАПИТАЛИЗМА!!! МНОООГО ГРУБА ГРЕШКА С ТРЕНЬОРА!!!!!!!!!!!!!! НЯМА ПО-ДОБЪР ОТ БЕЛИЯ В МОМЕНТА В БЪЛГАРИЯ!!!!!!!!!! ПУФ ПАФ

  98. 6
    3

    Ah, a kakvo pravim s trite prasenca Zafircho, Tonev i Karabunakov? Te vina nqmat li?
    Kakto e trignalo, taq podloga Zafircho she si dokara nqkoi ot negovata kochinka za trenior – Radukanov, Qnev, che toku vij chicho Mitko!
    Nqmam dumi…..

    • 12

      Aахахаха, амамоооооууууу, Радуканов ни беше вече треньор, не знам дали си спомняте култовата фраза: “Аз не виждам проблем с това Ботев Пд да играе още една година в Б група.
      След което беше изхвърлен, естествено.

  99. 22
    6

    Ай канари 2021 година стадиона ще е готов. Дано господин Самуилов си изпълни обещанието. Отваряйте шампанското канари, до 2 годин стадиона ни ще е готооооов

    • 16
      4

      Пич, спри с тва шампанско, че ако го чуя още веднъж и ше стане некъде към педесеитрети път.
      Докато не видя нещо реално, няма да повярвам, казах.

  100. 13
    26

    Самуилов, благодарим ти! Сега доведи на фенчетата на Ботев Овчата глава, те това заслужават!

  101. 31
    7

    Никой не е вечен. БОТЕВ е над всичко. Дано да е за добро това уволнение, макар че съм против. Пък каквото ще арена да е, само да я има. Ни си и знаем името “ХРИСТО БОТЕВ”

    • 8
      17

      Знаем бе, споко! И Истанбул арена да е , пак ще сте доволни! Само да ви го построят!

      • 6
        5

        А, ти какво искаш? Да обикаляме от град на град, и да ревем!

  102. 34
    10

    Само така. Ще го уволни разбира се. Загубен финал срещу една сбирщина от псевдо футболисти,срам. Загуба на пари и т.н. Браво на Самуилов. В края на крищата той дава парите

  103. 30
    25

    Стадионът си има име. Трябва да си идиот да преименуваш от Христо Ботев на Инса Aрена. Това е подигравка с всички фенове на отбора!

    • 14
      10

      Извинявай! Как се казва НОВИЯТ стадион на Атлетико Мадрид?

    • 3
      11

      На това положение” Христо Ботев”, харесва ли ти?

    • 7
      4

      Стига ми краде ника бе, Мърков!
      Тука няма да не напсувам, защото мнението ми е горе долу това.

    • 4
      8

      Ххаахаа, давай, давай, той самуилов твва чака. Да скочичите за името и да ви подаде чандъровия.
      Името е екстра, ще има смазка за болта

    • 7
      2

      Az lichno ne mislq che e podigravka vse pak jiveem v 21 vek i vsichko e vazmojno,no nai-vajnoto e da si ot BOTEV PLOVDIV..Aiiidee kanariii….

  104. 9
    20

    Айде по чаша дизелЪ ЗА НОВАТА аРЕНА, ХИ-ХИ-ИХ.
    До първи септември няма да ви има на картата,
    ама сега ще заревете и серете като лингурски мечки.

  105. 19
    17

    До вчера казваха…. колко много публика имало на финала… днес… играчите са били притеснени от толкова много публика…по голямо и по тъпо оправдание.. не бях слушал… пълен смях…. смешни сте жълтури

  106. 20
    15

    Хммммм…..не съм много сигурен че тея новини ми харесват.

    Първо-не мисля че Белия носи вина за слабото представяне на отбора.

    Второ-ИНСА Арена? WTF? Стадиона си има име и то е Христо Ботев!

    Трето-първи септември ми звучи като първи април.

    Дано да не съм прав.

    • 15
      6

      A още по-малко ми хареса частта “имаше футболисти, които също не се изказаха много ласкаво за треньорското ръководството”

      Въпроса е, кои майка им дейба са готвачите?

      И друго-земи сега ни нАтреси Чичо Гоши, та съвсем да си ебе майката положението.

      • 8
        3

        Другият спряган е Ивайло Петев. Още по-зле

        • Едва ли ще е който и да е от двамата, няма навик да дава грешни пари за щяло и нещяло, а тези двамата ще си искат.

    • 10
      5

      Ти нали току що писа с ник Пловдив!? Защо пак пишеш с друг ник?!

    • 18
      6

      Скапана селекция, тотално грешен състав на финала, а и преди него, много правилно решение! Възможностите на Белия са до тук, ние трябва да се развиваме, защо да робуваме на едно име и да боксуваме ! Важен е колежа, дано да започне, според обещаното от Самуилов

    • 20
      8

      Пичове, стадионът може да се казва ИНСА Арена Христо Ботев, а ние да си му викаме Колежа.
      Знаете ли как се казва, стадиона на Левски?? Виваком арена Георги Аспарухов. Аз не съм чул, някой да го нарича така, а всички си му викат Герена. Иначе е нормално да има ИНСА след като всички пари идват или са гарантирани от там. Важното е да тръгне процеса… новият срок поражда притеснения…

      За Белия съм със смесени чувства. Безспорно той даде много на клуба, но е време и за ново начало, защото всеки човек се изхабява. Дано да назначат смислен човек за треньор.

      • 10
        4

        Имам опасения че новия треньор ше е или Феро или Чичо Гоши, а нито един от двамата не е по-добра опция от Белия.

        За стадиона- да, бе ясно, Инса Арена Христо Ботев е ОК, ама да ми пляснат само некво име, гачели ше отивам да зареждам догоре, а не на мач-няма да се разберем.

        • 6
          1

          Ако се рестартира строителството, ще ми е все едно дори да играем с U17 и техния треньор… Така или иначе Белия го сложиха без опит от немай къде и тогава никой не е очаквал нищо от него. Сега ако отиде в Лудогорец или ЦСКА, ще се види дали е добър треньор или не.

          • 5
            3

            Да, така е, факт, и за мен стадиона е на първо място и не ми дреме, ако ще още 5 купи да изгубим, тва са временни неща.

  107. 22
    12

    Жалко, уволнението е голяма грешка.

    Все пак, да припомня от летището в Париж: 15 на 5!

    ПЛОВДИВ Е САМО НАШ!

    • 11
      8

      нека припомним и 15/1 загуби от летището в Амстердам!

      • 12
        9

        Амстердам можеш само на снимките в гугъл да го гледаш, прошляк.

        15 на 5!!!

        • 2
          4

          прошляк си ти, Тошко. Лъжеш, че си в Лондон, Париж и си мислиш, че на някой му пука!
          А всъщност си гнуеш в Коматево като онзи с големите уши с многото оферти, дето никой не е виждал.. хахаха

          • 3
            1

            Не знам кой е Тошко (аз не съм), но аз наистина бях на летището в Париж.

            Поздрави с незабравимото 15 на 5!!

    • 7
      5

      Бареков, изгониха ли те вече?
      Чка те нова кофа с лайна

    • 2
      1

      това опит за хвалба ли е, бе селяндур?
      хахах. жълт циганин

  108. 9
    19

    Кво ше праим ся без Белия вожд ? На кой оставяш племето Бледолики?

  109. 20
    16

    Да уволниш най успешният треньор в последните години???
    Трябва да си мнооого прост!!!
    Сега чакаме и поредната дата 01.09. Г-н Президент, докога ще качвате на Самуиловия публиката на Ботев?

    • 12
      7

      Няма Колеж няма ст.Ботев има Инса ако стане лошо много лошо

  110. 22
    5

    Ееее еее, публиката ни била много…… Само затова си извинение да се махат, баси нищо мъжко няма. Направо онемях от тези им думи.

  111. 31
    16

    Уволнението на Киров е голяма грешка. Много жалко.

    • 15
      9

      Скапана селекция, тотално грешен състав на финала, а и преди него, много павелно решение! Възможностите на Белия са дотук, ние трябва да се развиваме, защо да робуваме на едно име и да боксуваме ! Важен е колежа, дано да започне според обещаното от Самуилов

      • 7
        4

        Във финал винаги има само един победител и в крайна сметка за работата на треньор не се съди по един мач. След полуфинала “осанна”, след финала “разпни го”. Бюджетът на Ботев не е като на Лудогорец, Левски и ЦСКА. Даже и като на Берое не е. Класиране в 6-цата и финал за купата е успешен сезон за този бюджет. Вчера Киров взе награда за 3-то място в класацията треньор на сезона, днес го уволняват.

        1996-та така уволниха Пенев от националния, защото 4т от груповата фаза на Европейско ни били малко. Докараха Бонев, смени тактиката на 4-4-2, криво-ляво докарахме до 1т на световно и 1:6 загуба от Испания, пак горе-долу добре, защото после 21 години само по тв гледаме световните…

  112. 15
    7

    Problema ni e v selekciqta, a za neq ne e vinoven Beliq, a onaq podloga Zafirof, che dokara i nalaga tiq praseta-protejeta Tonev i Karachanakov!!! A vmesto tqh Kris i Shopov stoqt rezervi! Ako stavashe za rukovoden kadur, Adalbertcho steshe da si e v kochinata v Sofia!!!
    Da podava s trista praseto mu s prase

  113. 3
    5

    Феро Киров е аут с портала писа да идва в Локото
    Добре дошъл си..

  114. 18
    20

    Mangalite po-zainteresuvani kakvo stava v golemiq Botev ot kolkoto nas botevistite.

    • 6
      5

      Естествено, че се интересуват, 42000 хиляди членове на Изгрев бойс най-голямата фенска, циганска маса!

      • 5
        3

        Ахаха, абе тъпунгер, за пореден път ти казвам: пише се или 42 000 или 42 хиляди.
        42 000 хиляди е 42 милиона, даже Локото едно време в Чирпан е имало по-малко фенове, ахахаха…

        И още: в Изгрев Бойс цигани няма! Иди, представи им се, наречи ги цигани и после ела да кажеш как е минало.

  115. 31
    3

    Освободиха целия треньорски щаб начело с Белия ! Това е!

  116. 26
    16

    Ботев,Ботев НАЙ-ДОБРИТЕ….АЙЙЙДЕ КАНАРИ НАПРЕД….але маняци ние поне имаме песни не като Локото1936

    • 4
      7

      Не чухме такива на финала! На скелето съм чувал само мучене от полумаймуни, на мученето ако му казваш песни, съгла си ме!

  117. 11
    3

    Бах мааму, тоя филм няма да почне. Изгоряхме с билетите.

  118. 32
    28

    Тоя католик ни се изплю в лицата на всички обичащи БОТЕВ.

    СРАМ И ПОЗОР. ВЕДНАГА ВЪН

  119. 17
    16

    К’во става бе, не мога да смогна на пуканки , 12 пакет /като на Ожболт номера/ отварям ,
    още няма директно включване от цирка на цирковете.

    • 6
      5

      Ти си по-скоро уличен дръглив пес около кофите за смет.

  120. 18
    21

    Мангали,след малко ще ви се ебе мамата.Жал ми е за вас.Още не сте се нарадвали на подаръка ви и ще ви се свият пак дребните душички 🙂

      • 9
        12

        ЕЙ СТИКС Чакай бе ЧОВЕКОПОДОБНИ Ще дойде и КРАНЪТ ЗА ТЕБЕ

    • 3
      4

      До Канара-лайнара! Явно още си на лечение в психиатрията! Не се стряскай! Истина е! Локомотив е господарят на Пловдив и околията!

      • 4
        1

        Локомотив е съдебно ЗАЛИЧЕН, това е прекръстеният Велбъжд Кюстендил!Аха

    • 11
      9

      Не може още. Тя майка ти работи на Скобата, а и филмът за нея е по ПОРНО КАНАЛА. Разбра ли, Стиксчо?

    • 3
      2

      Тя жълтата комедия/трагедия/ е започнала от давна! В края на зимата, за пореден път им измиха перушината, за това че март идват кранове те, сега да видим…?!

  121. 16
    18

    Ръководството ще представи купата за салата пред всички 150000, които подкрепиха отбора в София.

    • 15
      9

      АААА Не тя си при Крушарски Той ще си я представи в Столипиново Разбра ли Мърков

      • 3
        2

        Фен на Изгрев бойс, и при вас ще се покаже тиквината купа, щом имате мерак да видите в Столипиново купа! Обадете се на Самуил ага!

    • 10
      11

      Стиксчо ходи при Крушата и гледай нов филм

  122. 15
    4

    ТАКА. ВРЕМЕ Е… ВЗИМАМ СИ ЖЕЛИРАНАТА ПАЧА, ПАНИРАНИТЕ СВИНСКИ УШИ И ДВА ЛИТРА БОЗА. ЗАРЕЖДАМ СЕ И ЧАКАМ…. ОХ, КЕФ ТИ ПАЧА, КЕФ ТИ УШИ….

Comments are closed.